tisdag 9 september 2014

Leather pouf






Hej på er! Så gick det visst en vecka, helt sådär bara. Vi har hållit sjukstuga hela förra veckolsutet och jag fortsätter att kurera mig här hemma även i dag. Hoppeligen kan jag återvända till jobbet redan i morgon.  Hur är det med er andra, har ni lyckats komma undan eller kanske ni också ligger i sängen och kryar? Hur som helst så skickar jag krya på er-hälsningar och hoppas ni klarar er utan-hälsningar, pick your choice!

Men, härifrån sängen bland alla kuddar och täcken och berg av snorpapper, tänkte jag visa er mitt senaste loppisfynd, en läderpuff som kostade hela 3 eurosar. Blev väldigt glad när jag märkte den i ett hörn! Ibland kan man verkligen fynda. Som när jag råkade på en svart gryta som kostade 3 euro, surprise surprise var det en Arabias Kokki-gryta. Haha. 

I dag kurerar jag mig alltså bland kuddar och täcken och hoppas på att bli frisk tills i morgon. Ha en fin tisdag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar