torsdag 3 juli 2014

Här igen!




Hej på er! Vi har semester hela familjen och för tillfället är vi på resande fot i Sverige. I dag var det Vimmerby som gällde och i morgon är det Kolmården som står på schemat. Tillbaka hem anländer vi på söndagen. Det var någon som redan kommenterat att det är så tyst på bloggen och jag håller fullt med, det är liksom svårt att komma igång efter lite uppehåll och ju längre tid man är utan att blogga, destu lättare är det att glömma bort hela bloggens existens. Men, vi ska se ifall jag får igång någon slags flow genom att sakta återvända till bloggandet. Ifall jag inte stupar rakt i säng i morgon kunde jag visa er lite bilder från Astrid Lindgrens Värld där vi var i dag. Men i dag får ni nöja er med några bilder jag tog innan vi åkte, syrener och pioner från egen gård och några nya soffkuddar i somriga färger. 

Men semester alltså, vad vinner det egentligen? Älskar´t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar